Aplikacja mobilna Nasz Bank

Aplikacja mobilna Nasz Bank jest wygodną i bezpieczną formą dostępu do Twojego konta bankowego z urządzenia mobilnego np. smartfonu czy tabletu.

Aplikacja umożliwia obsługę rachunków bankowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę Twoich finansów w dowolnym miejscu i czasie. Aby korzystać z aplikacji mobilnej musisz posiadać dostęp do bankowości internetowej (własny indywidualny identyfikator i hasło) oraz włączoną w banku usługę Aplikacji mobilnej.

Niezbędny jest pakiet danych internetowych, ponieważ Aplikacja mobilna łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet.

Aplikacja mobilna działa poprawnie na urządzeniu z systemem operacyjnym Android od wersji 5.0.

Zalecana jest zmiana ustawień systemu operacyjnego smartfona: Ustawienia > Aplikacje > Nasz Bank > Aplikacje na wierzchu - opcja powinna być włączona.

 

Dzięki Aplikacji mobilnej Nasz Bank zyskujesz:

  • mobilność – aplikacja mobilna dostosowana jest do urządzeń przenośnych: smartfony, tablety;
  • dostępność usług banku z przenośnych urządzeń np. smartfonu, tabletu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas;
  • wygodę – wygodna kontrola środków na rachunkach; • mobilną autoryzację dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej;
  • satysfakcję korzystania z usług banku.

Instrukcje obsługi aplikacji mobilnej Nasz Bank: 

Aktywacja aplikacji Nasz Bank 

Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android) - przewodnik użytkownika - Klient Indywidualny 

Polityka prywatności aplikacji mobilnej - ANDROID

Polityka prywatności aplikacji mobilnej - IOS

Film informacyjny - Aplikacja mobilna "Nasz Bank"

BLIK - Łatwe i bezpieczne płatności

BLIK to metoda płatności oferowana przez Bank przy współpracy z Polskim Standardem Płatności z wykorzystaniem kodów cyfrowych.

BLIKIEM można płacić za zakupy w sklepach stacjonarnych i internetowych, wypłacać gotówkę z bankomatów oznaczonych znakiem BLIK oraz przy użyciu funkcji cashback w terminalach płatniczych. Bank realizuje przelew dzięki powiązaniu numeru telefonu z rachunkiem odbiorcy.

Płatności BLIK są akceptowane tylko na terenie Polski w bankomatach i terminalach płatniczych POS, które są oznakowane znakiem towarowym BLIK.

W celu korzystania z usługi BLIK, użytkownik musi mieć zainstalowaną aplikacje mobilną Nasz Bank na swoim urządzeniu mobilnym. Aby dokonać płatności BLIKIEM należy wygenerować w aplikacji 6-cyfrowy kod BLIK i w zależności od rodzaju dokonywanej operacji, należy go wprowadzić:

  • w terminalu (POS),
  • w bankomacie,
  • na stronie internetowej,

a następnie zatwierdzić transakcję w aplikacji mobilnej Nasz Bank - wygenerowany kod BLIK jest ważny 2 minuty.

1Jak płacić BLIKIEM w internecie?
  1. Wybieramy „Płatność BLIK”.
  2. Generujemy kod w swojej aplikacji mobilnej.
  3. Wpisujemy kod na stronie internetowej.
  4. Potwierdzamy płatność w swoim smartfonie.
2Jak płacić BLIKIEM w sklepie?
  1. Należy poinformować sprzedawcę o chęci zapłaty BLIKIEM!
  2. Generujemy kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej.
  3. Wpisujemy kod na terminalu.
  4. Potwierdzamy płatność w swoim smartfonie.
3Jak wypłacać BLIKIEM w bankomacie?
  1. Sprawdzamy, czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.
  2. Wybieramy opcję wypłaty BLIK.
  3. Wybieramy kwotę wypłaty.
  4. Generujemy kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej i wpisujemy go w bankomacie.
  5. Potwierdzamy płatność w swoim smartfonie.
4Ile kosztuje BLIK?
Za korzystanie z BLIKA Klient nie ponosi żadnych kosztów. To darmowa usługa.