Aplikacja mobilna Nasz Bank

Aplikacja mobilna Nasz Bank jest wygodną i bezpieczną formą dostępu do Twojego konta bankowego z urządzenia mobilnego np. smartfonu czy tabletu.
Aplikacja umożliwia obsługę rachunków bankowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę Twoich finansów w dowolnym miejscu i czasie. Aby korzystać z aplikacji mobilnej musisz posiadać dostęp do bankowości internetowej (własny indywidualny identyfikator i hasło) oraz włączoną w banku usługę Aplikacji mobilnej.
Niezbędny jest pakiet danych internetowych, ponieważ Aplikacja mobilna łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet.
Aplikacja mobilna działa poprawnie na urządzeniu z systemem operacyjnym Android od wersji 5.0.
Zalecana jest zmiana ustawień systemu operacyjnego smartfona: Ustawienia > Aplikacje > Nasz Bank > Aplikacje na wierzchu - opcja powinna być włączona.
Dzięki Aplikacji mobilnej Nasz Bank zyskujesz:
- mobilność – aplikacja mobilna dostosowana jest do urządzeń przenośnych: smartfony, tablety;
- dostępność usług banku z przenośnych urządzeń np. smartfonu, tabletu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas;
- wygodę – wygodna kontrola środków na rachunkach; • mobilną autoryzację dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej;
- satysfakcję korzystania z usług banku.
Instrukcje obsługi aplikacji mobilnej Nasz Bank:
Aktywacja aplikacji Nasz Bank
Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android) - przewodnik użytkownika - Klient Indywidualny
Polityka prywatności aplikacji mobilnej - IOS
Film informacyjny - Aplikacja mobilna "Nasz Bank"
BLIK - Łatwe i bezpieczne płatności

BLIK to metoda płatności oferowana przez Bank przy współpracy z Polskim Standardem Płatności z wykorzystaniem kodów cyfrowych.
BLIKIEM można płacić za zakupy w sklepach stacjonarnych i internetowych, wypłacać gotówkę z bankomatów oznaczonych znakiem BLIK oraz przy użyciu funkcji cashback w terminalach płatniczych. Bank realizuje przelew dzięki powiązaniu numeru telefonu z rachunkiem odbiorcy.
Płatności BLIK są akceptowane tylko na terenie Polski w bankomatach i terminalach płatniczych POS, które są oznakowane znakiem towarowym BLIK.
W celu korzystania z usługi BLIK, użytkownik musi mieć zainstalowaną aplikacje mobilną Nasz Bank na swoim urządzeniu mobilnym. Aby dokonać płatności BLIKIEM należy wygenerować w aplikacji 6-cyfrowy kod BLIK i w zależności od rodzaju dokonywanej operacji, należy go wprowadzić:
- w terminalu (POS),
- w bankomacie,
- na stronie internetowej,
a następnie zatwierdzić transakcję w aplikacji mobilnej Nasz Bank - wygenerowany kod BLIK jest ważny 2 minuty.
- Wybieramy „Płatność BLIK”.
- Generujemy kod w swojej aplikacji mobilnej.
- Wpisujemy kod na stronie internetowej.
- Potwierdzamy płatność w swoim smartfonie.
- Należy poinformować sprzedawcę o chęci zapłaty BLIKIEM!
- Generujemy kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej.
- Wpisujemy kod na terminalu.
- Potwierdzamy płatność w swoim smartfonie.
- Sprawdzamy, czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.
- Wybieramy opcję wypłaty BLIK.
- Wybieramy kwotę wypłaty.
- Generujemy kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej i wpisujemy go w bankomacie.
- Potwierdzamy płatność w swoim smartfonie.