Usługa BLIK
BLIK to metoda płatności oferowana przez Bank przy współpracy z Polskim Standardem Płatności z wykorzystaniem kodów cyfrowych
Twoje korzyści:
- Proste i wygodne płatności za zakupy w sklepach stacjonarnych i internetowych
- Możliwość wypłaty gotówki z bankomatów oznaczonych znakiem BLIK oraz przy użyciu funkcji cashback w terminalach płatniczych
- Powiązanie numeru telefonu z rachunkiem odbiorcy
- Płatności BLIK są akceptowane na terenie Polski w bankomatach i terminalach płatniczych POS, które są oznakowane znakiem towarowym BLIK

Korzystanie z BLIK
W celu korzystania z usługi BLIK, użytkownik musi zainstalować aplikacje mobilną Nasz Bank na swoim urządzeniu mobilnym.
Aby dokonać płatności BLIKIEM należy wygenerować w aplikacji 6-cyfrowy kod BLIK i w zależności od rodzaju dokonywanej operacji, należy go wprowadzić:
- w terminalu (POS),
- w bankomacie,
- na stronie internetowej,
a następnie zatwierdzić transakcję w aplikacji mobilnej Nasz Bank.
Wygenerowany kod BLIK jest ważny 2 minuty.
Przelew BLIK na telefon
BLIKIEM w aplikacji mobilnej Nasz Bank szybko i bezpiecznie można rozliczyć się ze znajomymi lub przelewać pieniądze dziecku
Twoje korzyści:
- Przelew bez numeru konta – wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA,
- Natychmiastowa realizacja przelewu, przelew możesz zrobić o każdej porze, przelew dociera natychmiast do odbiorcy
- Bezpłatnie wykonywanie przelewów
- Bezpieczny limit - 500 zł jednorazowo