Usługa BLIK

BLIK to metoda płatności oferowana przez Bank przy współpracy z Polskim Standardem Płatności z wykorzystaniem kodów cyfrowych

Twoje korzyści:

  • Proste i wygodne płatności za zakupy w sklepach stacjonarnych i internetowych
  • Możliwość wypłaty gotówki z bankomatów oznaczonych znakiem BLIK oraz przy użyciu funkcji cashback w terminalach płatniczych
  • Powiązanie numeru telefonu z rachunkiem odbiorcy
  • Płatności BLIK są akceptowane na terenie Polski w bankomatach i terminalach płatniczych POS, które są oznakowane znakiem towarowym BLIK

Korzystanie z BLIK

W celu korzystania z usługi BLIK, użytkownik musi zainstalować aplikacje mobilną Nasz Bank na swoim urządzeniu mobilnym.

Aby dokonać płatności BLIKIEM należy wygenerować w aplikacji 6-cyfrowy kod BLIK i w zależności od rodzaju dokonywanej operacji, należy go wprowadzić: 

  • w terminalu (POS),
  • w bankomacie,
  • na stronie internetowej,

a następnie zatwierdzić transakcję w aplikacji mobilnej Nasz Bank.

Wygenerowany kod BLIK jest ważny 2 minuty.

Przelew BLIK na telefon

BLIKIEM w aplikacji mobilnej Nasz Bank szybko i bezpiecznie można rozliczyć się ze znajomymi  lub przelewać pieniądze dziecku

Twoje korzyści:

  • Przelew bez numeru konta – wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA,
  • Natychmiastowa realizacja przelewu, przelew możesz zrobić o każdej porze, przelew dociera natychmiast do odbiorcy
  • Bezpłatnie wykonywanie przelewów
  • Bezpieczny limit - 500 zł jednorazowo